

Publieksreacties
We waarderen het je met ons meedenkt over de manier hoe wij onze locaties, de schoollessen en andere zaken bij Natuurstad hebben geregeld. Of dit een compliment, suggestie, vraag of klacht betreft.
Het liefst reageren we op ieder bericht dat we ontvangen. Voor de duidelijkheid hebben we aantal richtlijnen opgesteld.

Hoe kun je een compliment, suggestie, vraag of klacht met ons delen?
-
Via onze locaties: Onze medewerkers staan je graag te woord. Ook vind je er ideeënbussen waar je een suggestie of vraag kwijt kan.
-
Via deze website: Verder op deze pagina vind je een handig formulier dat je kunt gebruiken voor een compliment, suggestie, vraag of een klacht.
-
Bellen: bel met één van onze locaties of bel met ons algemene nummer 0800 600 39 00
Wanneer wij jouw reactie hebben ontvangen, doen we ons best deze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Soms lukt het beantwoorden van jouw vraag direct of heel snel, soms kan dit langer duren. Wij nemen jouw compliment, suggestie, vraag of klacht altijd serieus. Graag vertellen we u ook hoe wij kijken tegen hetgeen waar je een reactie op hebt gestuurd. Het liefst doen we dat persoonlijk als je één van onze medewerkers op locatie spreekt, of anders bellen we je even. Lukt dat niet of vind je het prettiger om via e-mail te communiceren, dan sturen we je via dat kanaal een bericht.
In onze procedure Publieksreacties vind je een uitgebreide beschrijving terug van wat je van ons verwachten wanneer je een compliment, suggestie of klacht instuurt.
Spelregels
We antwoorden niet op berichten met scheldwoorden, beledigingen, bedreigingen, discriminatie, spam of reclame-uitingen. Ook klachten die via derden binnenkomen nemen wij niet in behandeling.